Ma, tors v12

Sitter kvar i n04 och tittar på era elevblad, riktigt snygga och detaljerade. Om jag skulle vara Er skulle jag inte oroa mig för provet nästa vecka, sen har vi ju påsklov!

Jag förstår inte grejen med att sälja Birkenstock-kopior i en skola, hallå!? Birkenstock och läraryrket hör ju ihop, är ju samma sak!!!!!!!! =)

Samskolans lärare har gått en utbildning en gång i månaden sena kvällar med en snubbe som heter David E. Igår var sista passet och jag kunde inte låta bli att le. Jäkligt långa förläsningspass på de obekväma stolarna i matsalenl till kl 17:55. Jag var tidigare nära att förlora förståndet MEN gårdagen var ändå helt OK. Det var dessutom ljust när man gick hem. Jag hoppas att snön smälter bort snart så jag kan börja använda min nya sneakers..


Om jag slumpvis drar ett kort ur en kortlek, vad är sannolikheten att det är ett ess!?

PS: Jag antar att Du har svenska när Du läser detta!!  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0