Ma B, Mån v5

I personalrummet idag snackade vi om vad för musik vi kommer minnas från 90-talet. 60,70 och 80 har ju sin genre men what about 90s? De övriga (aningen äldre än mig) menade på att grunchen dominerade i början men att det sedan fäjdade av. Det här är iaf 90-tal för mig!




På räknestugan för ett par veckor sedan surrade jag med erik och lovisa, de kunde ingenting i början. 30 min senare och 20 uppgifter kunde de lösa alla typer av andragradsfunktioner, ÖVNING GER FÄRDIGHET!


Bra jobbat idag, men det känns ibland som man måste börja om efter varje helg. Känns lite trist...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men matten har aldrig varit så här roligt, det kändes som det allt blev klarare i slutet av lektionen. Du är en grym lärare!

2010-02-01 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0